sales [at] tntiran.com
82444 (021)

خرید از سایت های خارجی و ارسال کالا به ایران

Posted by: sinamosafer.mentorx
Category: آموزشی
خرید از سایت های خارجی و ارسال کالا به ایران

امروزه بسیاری از شرکت‌های خارجی که وب‌سایت فروش اینترنتی دارند، به دلیل شرایط تحریم در ایران نمی‌توانند کالاهایشان را از طریق پست ارسال کنند، اما بعضی از آن‌ها هنوز خدمات ارسال مستقیم به ایران را انجام می‌دهند. در این مطلب از پست تی ان تی ایران قصد داریم در مورد خرید از سایت های خارجی صحبت کنیم و به معرفی تعدادی از سایت‌هایی که می‌توانند کالاهایشان را به ایران بفرستند بپردازیم. با ما همراه شوید.

مزایا و معایب خرید از سایت‌های خارجی

مزایا و معایب خرید از سایت‌های خارجی

با وجود فروشگاه‌های متنوع و زیادی که در داخل ایران وجود دارد، خیلی از افراد به دلایلی همچون تنوع، کیفیت و قیمت به دنبال خرید از سایت های خارجی هستند.

خرید از چنین سایت‌هایی این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانید برندهای مختلف را از نظر کیفیت و قیمت با هم مقایسه کنید و بهترین خرید را داشته باشید. نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که به دلیل تحریم‌هایی که در ایران وجود دارد، باید از طریق واسطه پرداخت خریدهایتان را انجام دهید.

در ادامه به برخی از مهم‌ترین مزایای خرید از سایت های خارجی اشاره خواهیم کرد:

  • دسترسی به هزاران سایت خارجی و متنوع
  • امکان خرید از برندهای معتبر و اورجینال
  • تضمین کیفیت و اصالت
  • گارانتی بین‌المللی محصولات

علاوه بر مزایای بالا، این شیوه خرید با معایبی نیز همراه است که برخی از آن‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • نسبت به خرید از داخل کشور، مدت زمان بیشتری نیاز است تا کالا به دستتان برسد.
  • برای اینکه بتوانید از خارج از کشور خرید کنید، باید علاوه بر قیمت خود محصول، هزینه‌های جانبی مانند هزینه حمل‌ونقل و کارمزد واسطه را نیز بپردازید.
  • بعد از خریدن محصول، امکان مرجوع کردن آن را ندارید.

معرفی بهترین سایت‌های خارجی در زمینه خرید محصولات

تعدادی از شرکت‌های ترکیه‌ای و چینی، خدمات ارسال مستقیم به ایران را ارائه می‌دهند. در ادامه به معرفی این سایت‌ها و نحوه خرید از آن‌ها خواهیم پرداخت.

وب‌سایت Tiny Deal

خرید از سایت خارجی Tiny Deal

Tiny Deal یک فروشگاه آنلاین چینی است که در شهر هنگ کنگ واقع شده است. این فروشگاه از بهترین وب‌سایت‌های خرید از سایت های خارجی است که به دلیل تنوع و تعداد بالای کالاهایش، مخاطبان خاصی را به سمت خود جذب کرده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این وب‌سایت می‌توان به خدمات پستی و ارسال محصول به سراسر دنیا ازجمله ایران اشاره کرد.

محبوب‌ترین محصولاتی که در Tiny Deal به فروش می‌رسند شامل اسباب‌بازی، تلفن‌های همراه و لوازم جانبی کامپیوتر، باتری‌های قابل شارژ و شارژر و…می‌شوند. لازم به ذکر است از طریق پی پال و وسترن یونیون می‌توانید پرداخت‌هایتان را انجام دهید.

وب‌سایت GearBest

وب‌سایت GearBest

اگر قصد خرید از سایت های خارجی را دارید که ارسال به ایران داشته باشند، GearBest می‌تواند یکی از انتخاب‌های پیش رویتان باشد. این وب‌سایت بزرگ، صادر کننده انواع محصولات چینی است. شما می‌توانید خیلی راحت محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید و آن را مستقیما در محل سکونتتان در ایران تحویل بگیرید.

GearBest وب‌سایتی مانند آمازون است که انواع کالاها از پوشاک گرفته تا لوازم خانگی، زیورآلات، لوازم الکترونیکی و غیره را به فروش می‌رساند. از طریق مستر کارت و ویزا کارت می‌توانید پرداختتان را نهایی کنید.

پیشنهاد می‌شود برای آشنایی با بهترین کالاها برای واردات از چین، مطلب آن را در بلاگ تی ان تی مطالعه کنید.

وب‌سایت Modanisa

وب‌سایت Modanisa

مدانیسا نام یکی از وب‌سایت‌های مد و زیبایی آنلاین است که محصولات برند را در زمینه‌های مختلفی همچون لباس، اکسسوری، زیورآلات و محصولات آرایشی و بهداشتی برای خانم‌های مسلمان به فروش می‌رساند. در این وب‌سایت می‌توانید بر اساس گروه سنی خود سبک‌های پوششی مختلفی را دریافت کنید.

میلیون‌ها نفر از طریق بازدید از مدانیسا می‌توانند از آخرین نوآوری‌ها در زمینه مد آگاه شوند و برای پوشش روزانه و رسمی خود از قبیل روسری، شال، پوشاک، لباس بیرون، اکسسوری، زیورآلات و غیره امکان خرید داشته باشند. تنها از طریق یک کلیک می‌توانید محصولات مد روز را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید و هر کجای جهان که هستید به راحتی آن را تحویل بگیرید. مدانیسا گرچه ارسال سریع‌السیر به ایران ندارد اما در طی ۱۴ روز کاری شما می‌توانید به صورت مستقیم سفارشات خود را درب منزل تحویل بگیرید.

در صورت آشنایی با شرایط واردات پوشاک به ایران، مطلب آن را در بلاگ تی ان تی مطالعه کنید.

وب‌سایت Bang good

خرید از سایت خارجی Bang good

بنگ گود نام یکی دیگر از سایت‌های معروف اینترنتی است که در گوانگجوی چین واقع شده است. این وب‌سایت امکان ارسال رایگان کالاهای خارجی را با بهترین قیمت به ایران فراهم کرده است؛ به همین دلیل خرید از سایت خارجی Bang Good بسیار مورد توجه کاربران ایرانی است.

وب‌سایت Tide Buy

خرید از سایت خارجی Tide Buy

تاید بای نام یکی از فروشگاه‌های مجازی است که وب‌سایتی چند زبانه را در اختیار مشتریان سراسر دنیا قرار می‌دهد. ایرانیانی که علاقه‌مند به خرید از سایت‌های خارجی هستند، می‌توانند وب‌سایت Tide Buy را به زبان انگلیسی تغییر دهند و بعد از ایجاد اکانت، به خرید و سفارش کالا بپردازند. از مهم‌ترین محصولاتی که این شرکت به فروش می‌رساند می‌توان به پوشاک، زیورآلات، محصولات الکترونیکی، کالای خواب و غیره اشاره کرد. حواستان باشد که حتما هنگام خرید از سایت های خارجی به‌ویژه سایت‌های هندی و شرق آسیا حتما موارد امنیتی را به طور کامل رعایت کنید.

وب‌سایت Asos

خرید از سایت خارجی Asos

Asos نام یکی دیگر از سایت‌های خارجی خرید کالاست که در زمینه مد، فشن و لوازم آرایشی فعالیت می‌کند. این فروشگاه محصولاتی را با قیمت مناسب از برندهای متنوع ارائه می‌دهد. این فروشگاه آنلاین در کشور انگلستان واقع شده است و یکی از معدود وب‌سایت‌های اروپایی است که ارسال مستقیم کالا به ایران دارد. شما باید از طریق یک آی پی غیر ایرانی وارد سایت این فروشگاه شوید.

اسوس حجم وسیعی از محصولات روز دنیا شامل ۸۵۰۰۰ نوع از برندهای مختلف دنیا از قبیل (Bourjois, Zara, Gucci, nike, Hollister,…) را تحت پوشش دارد. کاربران ایرانی می‌توانند با پرداخت هزینه کمتر و صرفه‌جویی در زمان کالای خود را سفارش دهند و تا چند هفته، کالا مستقیما به درب منزل ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید: کالای تجاری چیست؟

وب‌سایت Vbridal

خرید از سایت خارجی Vbridal

اگر قصد خرید از سایت‌های خارجی چینی را دارید که ارسال مستقیم کالا به تمام جهان ازجمله ایران را داشته باشند،Vbridal می‌تواند یکی از انتخاب‌های پیش رویتان باشد. در این وب‌سایت محصولاتی همچون لباس عروس، پوشاک مجلسی، کفش و دیگر اجناس مشابه عرضه می‌شود.

در این وب‌سایت می‌توانید سفارش ویژه هم داشته باشید؛ به این صورت که از محصول مورد نظر سایز خودتان را سفارش دهید و آن‌ها طبق آن سایز برایتان تولید کنند. در خصوص پرداخت هم این وب‌سایت با پذیرش انواع کارت‌های ارزی، امکان خرید را برای مشتریان خود آسان کرده است.

سخن پایانی

مسلما خیلی از شما دوست دارید خرید از سایت های خارجی را تجربه کنید، اما به دلیل مشکل ارسال کالا به ایران نمی‌توانید محصول مورد نظرتان را سفارش دهید. در این مطلب برخی از بهترین وب‌سایت‌های خارجی را که ارسال مستقیم کالا به ایران دارند، معرفی کردیم. اگرچه خرید از این وب‌سایت‌ها می‌تواند امکانات و فرصت‌های زیادی را در اختیارتان قرار دهد، بااین‌حال توصیه می‌شود قبل از اقدام، حتما نکاتی مانند اعتبار و قوانین سایت موردنظر، هزینه‌های اضافی مانند هزینه حمل‌ونقل و گمرک و همچنین راه‌های امن پرداخت و… را بررسی کنید تا خریدی مطمئن و بی مشکل داشته باشید. همچنین در صورت دریافت خدمات در زمینه واردات کالا از چین و دیگر کشورها با کارشناسان ما در پست تی ان تی در ارتباط باشید.

سوالات متداول

آیا کالاهایی که از خارج از کشور خریداری می‌شود اصل هستند؟

برای اطمینان از اصل بودن کالا، حتما باید خریدتان را از فروشگاه‌های معتبر انجام دهید و همچنین هنگام ثبت سفارش، نظرات کاربران، امتیازات فروشنده و غیره را بررسی کنید.

آیا از طریق کارت‌های عضو شتاب می‌توان در سایت‌های خارجی ثبت سفارش انجام داد؟

خیر در حال حاضر از طریق هیچ یک از کارت‌های عضو شتاب نمی‌توان پرداخت‌های بین‌المللی انجام دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

شعب
رهگیری مرسولات
استعلام حمل
نمایندگی ها