sales [at] tntiran.com
82444 (021)

لیست شرکت های حمل و نقل هوایی

پست سریع بین المللی TNT > اخبار > لیست شرکت های حمل و نقل هوایی

لیست شرکت های حمل و نقل هوایی

Posted by: sinamosafer.mentorx
Category: آموزشی, حمل‌ و نقل
لیست شرکت‌های حمل‌ و نقل هوایی

بخش لجستیک وسایل مختلفی را برای حمل‌ونقل کالاها در اختیار دارد. برای حمل‌ونقل بار در مسافت‌های طولانی، اغلب از حمل‌ونقل هوایی استفاده می‌شود. هر یک از انواع روش‌های حمل‌ونقل دارای ویژگی‌هایی هستند که باعث شده از روش‌های دیگر متمایز شوند. در این مطلب از پست تی ان تی ایران، به بررسی انواع حمل‌و‌نقل هوایی، ویژگی‌ها، نحوه عملکرد و چرایی انتخاب این وسیله برای حمل‌ونقل کالا می‌پردازیم و در پایان نیز لیست شرکت‌های حمل‌ونقل هوایی در ایران را معرفی می‌کنیم. با ما همراه شوید.

حمل‌ونقل هوایی چیست؟

یک هواپیما در حال پرواز در حمل و نقل هوایی

حمل‌ونقل هوایی نوعی روش حمل‌ونقل است که توسط هواپیماها انجام می‌شود و امکان جابجایی افراد و کالاها را فراهم می‌کند.

هواپیما سریع‌ترین وسیله حمل‌ونقل است و بنابراین مناسب‌ترین وسیله برای حمل‌ونقل محصولاتی است که نیاز به تحویل سریع دارند.

حمل‌ونقل هوایی در بیشتر بخش‌های صنعتی و زنجیره تامین استفاده می‌شود. پیش‌بینی می‌شود که روند استفاده از این وسیله حمل بار همچنان رو به افزایش باشد و پروازهای بیشتری منحصرا برای حمل‌ونقل کالا استفاده شود.

در صورت تمایل برای آشنایی با تاریخچه حمل و نقل هوایی، مطلب آن را در بلاگ تی ان تی مطالعه کنید.

ویژگی‌های حمل‌ونقل هوایی

دو هواپیما در حال پرواز در حمل و نقل هوایی

حمل‌ونقل هوایی جدیدترین روش حمل‌ونقل است که فناوری در سال‌های اخیر به آن اجازه داده تا جهشی در کیفیت داشته باشد و آن را به نوعی حمل‌ونقل تبدیل کرده که به طور فزاینده توسط شرکت‌ها برای لجستیک صادرات و واردات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ویژگی‌های اصلی که حمل‌ونقل هوایی را تعریف می‌کنند عبارت‌اند از:

  • حمل‌ونقل سریع‌تر. هواپیما بسیار سریع‌تر از ماشین، کامیون، قطار یا کشتی است وآن را به سیستم حمل‌ونقل ایده آل برای حمل کالا در کوتاه‌ترین زمان ممکن تبدیل می‌کند.
  • ایده آل برای دسترسی به مکان‌های دور. در مقاصد بسیار دور، انواع دیگر حمل‌ونقل ناکارآمد هستند. حمل‌ونقل هوایی عملا هیچ محدودیتی برای رسیدن به هرمکانی ندارد.
  • امنیت. طبق داده‌های آماری، هواپیما امن‌ترین وسیله حمل‌ونقل است. این یک روش بسیار قابل اعتماد برای حمل‌ونقل است که درآن کالا در شرایط عالی به مقصد می‌رسد. حق بیمه باربری در حمل‌ونقل هوایی معمولا کمتر از حمل‌ونقل زمینی یا دریایی است.
  • زمان تحویل کوتاه‌تر. یکی از ویژگی‌ها و مزیت‌های اصلی این روش حمل‌ونقل این است که در آن، زمان تحویل بسیار کمتر از سایر جایگزین‌های حمل‌ونقل خواهدبود.

علاوه بر همه این‌ها، حمل‌ونقل هوایی برخلاف دیگر روش‌های حمل‌ونقل، تقریبا هیچ وقفه‌ای در خدمات خود ندارد.

انواع روش‌های حمل‌ونقل هوایی

در این قسمت از مطلب «لیست شرکت‌های حمل‌ونقل هوایی» به انواع حمل‌ و نقل هوایی خواهیم پرداخت. به‌طورکلی می‌توان روش‌های حمل‌ونقل هوایی را مطابق با سه مولفه حجم کالا، زمان تحویل کالا و ارزش کالا تعیین کرد که هر کدام بر اساس نیاز افراد کاربرد دارند. انواع روش‌های حمل‌ونقل هوایی عبارت‌اند از:

پرواز چارتر

یک هواپیما در قرودگاه در حمل و نقل هوایی

از این نوع پرواز برای جابجایی مسافران و کالاها استفاده می‌شود. چارتر هوایی پروازی است که در آن، تمامی صندلی‌های یک هواپیما در اختیار یک شرکت هواپیمایی قرار می‌گیرد. این روش حمل‌ونقل، از کوتاه‌ترین مسیرها برای رفت‌وآمد استفاده می‌کند تا گرفتار ترافیک هوایی نشود. مهم‌ترین مزایایی که پرواز چارتر به همراه دارد شامل موارد زیر می‌شوند:

  • صرفه‌جویی کردن در مصرف هزینه‌ها
  • انتخاب مسیرهایک وتاه‌تر
  • امکان رزرو گروهی
  • امکان رزرو مدت‌دار
  • اجاره خصوصی ودربست هواپیمابرای مدت مشخص

نکته‌ای که باید به آن توجه شود این است که پرواز چارتر تنها مختص آژانس‌های خصوص و گردشگری نیست، بلکه تمامی اداره‌ها و ارگان‌ها، نهادهای دولتی و باشگاه‌های رزشی نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: مزایای حمل و نقل هوایی چیست؟

پرواز سیستمی

پرواز سیستمی در حمل و نقل هوایی

از مهم‌ترین تفاوت‌های این نوع پرواز با پرواز چارتر می‌توان به برنامه زمانی، هزینه بلیت و شرایط سنی اشاره کرد. در پرواز سیستمی برنامه و هزینه پروازها در طول ماه مشخص است. در پروازهای سیستمی هر چه دیرتر نسبت به خرید بلیت اقدام کنید، قیمت بلیت گران‌تر خواهد بود و باید هزینه بیشتری بپردازید.

پرواز بازرگانی

پرواز بازرگانی در حمل و نقل هوایی

از پرواز بازرگانی تنها برای حمل محموله استفاده می‌شود. حمل‌ونقل به این روش، قواعد و قوانین خاصی دارد که توسط شرکت هواپیمایی ایران و شرکت هواپیمایی بین‌المللی غیرنظامی ایکائو تعیین می‌شوند و سرپیچی از این قوانین سرپیچی از قوانین کشوری و بین‌المللی است.

پرواز بازرگانی در دو نوع فریت بار و کارگو طبقه‌بندی می‌شود. در نوع کارگو، محموله‌ها را هواپیماهای باربری حمل می‌کنند، اما در پرواز فریت، کالا توسط مسافر حمل می‌شود. در ادامه با لیست شرکت‌های حمل‌ونقل هوایی آشنا خواهیم شد.

لیست بهترین شرکت‌های حمل‌ونقل هوایی

شرکت‌های حمل‌ونقل هوایی با در نظر گرفتن مواردی همچون قیمت، حجم کالا و زمان تحویل، کالاها را جابجا می‌کنند. به‌طورکلی، بیشتر از پروازهای بازرگانی برای حمل کالا و بار استفاده می‌شود. هرچه خدماتی که شرکت‌های حمل بار هوایی ارائه می‌دهند باکیفیت‌تر باشد، تجار بیشتری با خیال راحت کالاهایشان را به آن‌ها خواهند سپرد. لیست شرکت‌های حمل‌ونقل هوایی در ادامه آورده شده است.

۱-شرکت حمل بار تی ان تی

شرکت حمل بار تی ان تی

پست سریع بین‌المللی تی ان تی، نام یکی از بهترین شرکت‌های حمل‌ونقل است که سابقه‌ای ۴۰ ساله در ارائه سرویس‌های پستی هوایی دارد. این شرکت با در نظر گرفتن استانداردهای جهانی، خدمات و سرویس‌های مختلفی را ارائه می‌دهد و همیشه رضایتمندی مشتریان را در اولویت دارد.

وب سایت: www.tntiran.com

۲-حمل بار هوایی تی پی جی

شرکت حمل بار هوایی تی پی جی

تی پی جی مورد دیگری است که در لیست شرکت‌های حمل‌ونقل هوایی جای گرفته است. حمل‌ونقل سریع تی پی جی که سابقه‌ای ۲۰ ساله در حوزه حمل‌ونقل داخلی و بین‌المللی دارد، می‌تواند در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات را ارائه دهد. تمامی پرسنل این شرکت عملکردی حرفه‌ای داشته و می‌توانید از مشاوره و پاسخگویی سریع آن‌ها بهره‌مند شوید.

وب سایت: www.tpg.ir

۳-حمل بار هوایی پادامیرا راه

حمل بار هوایی پادامیرا راه

پادمیرا یکی دیگر از شرکت‌های خوب حمل‌ونقل هوایی است که از سال ۱۳۸۸ فعالیتش را شروع کرده و در زمینه بار هوایی بین‌المللی، خدمات ارائه می‌دهد. پادمیرا با تکیه بر تجربه مدیرانش توانسته به شرکتی خوشنام و قابل اعتماد در این حوزه تبدیل شود.

وب سایت: www.padmiracargo.com

۴-شرکت حمل‌ونقل هوایی آریان آسمان

شرکت حمل‌ونقل هوایی آریان آسمان

شرکت آریا آسمان با تکیه بر تجربه و تخصص پرسنلش، خدمات ارزشمندی را در حوزه‌های بسته‌بندی و حمل هوایی بارهای داخلی و بین‌المللی ارائه می‌دهد. مشاوره‌های کارشناسی این شرکت در زمینه‌های حمل‌ونقل هوایی، زمینی و دریایی خیلی خوب هستند.

وب سایت: www.ariansky.com

۵-شرکت حمل‌ونقل هوایی الیت آریا جم

شرکت حمل‌ونقل هوایی الیت آریا جم

الیت یکی دیگر از شرکت‌هایی است که در لیست شرکت‌های حمل‌ونقل هوایی این مطلب جای می‌گیرد و خدماتش را در بالاترین کیفیت به تولیدکنندگان، صنعتگران و بازرگانان ارائه می‌دهد. الیت در زمینه ارائه سرویس‌های حمل‌ونقل بین‌المللی و هوایی فعالیت دارد و با تکیه بر تجربه کارشناسان حرفه‌ای‌اش، بهترین سرویس‌ها را با قیمت مناسب ارائه می‌دهد.

وب سایت: www.elitearia.com

۶-شرکت کاراپست

شرکت کاراپست

شرکت کاراپست از سال ۱۳۸۶ مشغول به فعالیت است و به دلیل خدمات باکیفیت و قیمت‌های مناسبی که دارد، سرویس‌های حمل‌ونقل هوایی داخلی و خارجی را ارائه می‌دهد. کاراپست با رعایت استانداردهای این صنعت، خدماتش را در محدوده بین‌المللی به خوبی گسترش داده و به یکی از شرکت‌های قابل اعتماد در این حوزه تبدیل شده است.

وب سایت: www.karapost.com

۷-حمل بار هوایی ققنوس

شرکت حمل بار هوایی ققنوس

شرکت خدمات حمل بار هوایی ققنوس، شرکت معتبری است که سابقه‌ای ۱۰ ساله در امور تجارت خارجی و حمل بین‌المللی دارد. ققنوس با ارائه مشاوره‌های حرفه‌ای، خدمات خوبی را با قیمت‌های مناسب ارائه می‌دهد و از این طریق توانسته رضایت‌مندی مشتریانش را به دست آورد.

وب سایت: www.fnxshipping.com

۸-شرکت حمل‌ونقل هوایی PDE

شرکت حمل‌ونقل هوایی PDE

PDE شرکتی است که در زمینه‌های خرید، حمل کالا و ترخیص و تحویل آن‌ها با مناسب‌ترین قیمت و بالاترین سرعت فعالیت می‌کند. این شرکت، حمل کالاها را با تشریفات کم و با تکیه بر تجربه و تخصص پرسنلش انجام می‌دهد. به همین دلیل توانسته بین شرکت‌های حمل‌ونقل خاورمیانه، جایگاه و اعتبار قابل توجهی را به دست بیاورد.

وب سایت: www.pdexp.com

۹-شرکت BRE

شرکت BRE

شرکت پست سریع هوایی BRE، کالاها را به صورت اکسپرس وارد و صادر می‌کند و در این حوزه اعتبار بالایی دارد. این شرکت با سابقه درخشان خود، پست هوایی از کشورهای دیگر همچون چین را به سرعت انجام می‌دهد.

وب سایت: www.bre-line.org

۱۰-شرکت بارمان ترابر

شرکت بارمان ترابر

بارمان ترابر، شرکت دیگری است که در لیست شرکت‌های حمل‌ونقل هوایی جای می‌گیرد و سابقه‌ای ۲۷ ساله در این حوزه دارد. این شرکت با استفاده از خدمات و امکانات بخش‌های مختلف خود، در حوزه حمل‌ونقل هوایی و ارسال کالای بین‌المللی از تجربه‌ای ارزشمند برخوردار بوده و مطابق با اولویت‌های مشتری خود، سرویس‌های ویژه‌ای را ارائه می‌کند.

وب سایت: www.barmantarabar.com

سخن پایانی

حمل‌ونقل هوایی با جهش در حال رشد است و شرکت‌ها به طور فزاینده‌ای این شیوه حمل‌ونقل را انتخاب می‌کنند. حمل‌ونقل هوایی زمان تحویل کوتاهی را ارائه می‌دهد که فرآیند بسیار مهمی است. افزایش سرعت و زمان تحویل، مولفه هایی هستند که حمل‌ونقل هوایی را به یک گزینه ضروری تبدیل می‌کنند. به نظر شما از بین لیست شرکت‌های حمل‌ونقل هوایی کدام یک بهتر است؟ آیا تجربه کار با آن‌ها را داشته‌اید؟ دیدگاه‌هایتان را با ما به اشتراک بگذارید.

جهت دریافت خدمات در زمینه ارسال بسته پستی به روسیه و دیگر کشورها، با کارشناسان ما در پست تی ان تی در ارتباط باشید.

سوالات متداول

حمل‌ونقل هوایی چیست؟

حمل‌ونقل هوایی، بهترین روش برای حمل‌ونقل بین‌المللی است که علاوه بر جابه‌جایی مسافران برای ترانزیت کالا هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بزرگ‌ترین هواپیمای باربری کدام است و چقدر ظرفیت دارد؟

هواپیمای روسیه‌ای آنتونوف ۲۲۵ (Antonov An-225) به‌عنوان بزرگ‌ترین هواپیمای باربری جهان شناخته می‌شود که توانایی حمل ۲۸۵ تن بار را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

شعب
رهگیری مرسولات
استعلام حمل
نمایندگی ها