sales [at] tntiran.com
82444 (021)

تبریک سال نو

هموطنان عزیر سلام

 

نوروز؛ بشارت طبیعت است که خداوند بزرگ برای مخلوقات مقدر کرده تا به لطف آن هر بار نو شدن را مهیا شویم. بهار امسال اگر چه با تفاوت‌هایی همراه است، ولی پیام بهار، نو شدن و تازگی جهان است. از خدای توانا مدد می‌جوییم که در این آغاز سال «احسن الحال» را برای ما مقدر سازد.

سال ۹۹ را با تمام فراز و نشیب ها، غم ها و شادی ها و به خصوص مواجه شدن با شیوع بیماری کووید ۱۹ پشت سرگذاشتیم. در سالی که گذشت مشکلات و موانع ناخواسته بر شرکت ما نیز اثر گذاشت اما با یاری خداوند متعال و تلاش و ایستادگی مدیران، کارشناسان و تمامی همکاران تهدیدها را به فرصت‌هایي بی نظیر مبدل ساختیم.

پست تی ان تی با آگاهی نسبت به مسئولیت حرفه‌ای خود، برای سال آینده برنامه‌های جدی و گسترده‌ای را برنامه‌ریزی نموده است تا بتواند ضمن حفظ جایگاه والای  خود در صنعت حمل و نقل ، نوید خدمات متمایزی برای مشتریان خصوصاً کارآفرینان و صاحبان تولید و صنعت و به مثابه آن سودآوری و توفیق برای اقتصاد کشور داشته باشد.

از طرف خود و خانواده بزرگ پست تی ان تی  که در این روزهای سخت در جهت خدمت‌رسانی به هم‌میهنان کوشیده‌اند، سال نو را تبریک عرض نموده، و امیدوارم شاهد سالی سرشار از امید و هم‌افزایی هرچه بیشتر برای داشتن ایرانی شاد و سربلند باشیم.

 

با سپاس

ایرج دانش

شعب
رهگیری مرسولات
استعلام حمل
نمایندگی ها